Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fattar inte vad som har hänt :(

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Habo
  • 2008-05-03 12:37

Ipod toch död

Senast redigerat 2008-05-08 19:26

Vad var det som hände då?

Det som hände var "det".
Vi får väl gissa; kanske ikoner som bara försvann, den låser sig eller det saknas pixlar på skärmen.

  • Medlem
  • 2008-05-04 14:00

Skräp.

1. Beskriv frågan redan i rubriken.
2. Redigera inte inläggen så att ursprungsfrågan inte är kvar.
3. Svara på din egen tråd och beskriv hur du löser problemet i stället för att radera frågan.

99.se är en kunskapsdatabas där medlemmars frågor och svar utgör stommen. Om någon annan drabbas av samma sak är det då lätt att hitta svaret.

Admin

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-04 21:07

vi vill gärna veta vad som hade hänt så att vi möjligtvis kan undvika problemet

  • Medlem
  • Habo
  • 2008-05-08 19:24

okey om ni vill veta så kommer det här:
Det har hänt något med min Ipod Touch den skriver något konstigt sen dör den sen setts den på igen, sen skriver samma sak. Jag får ingen koppling till den :weep:. Vad kan man göra :weep:

Lägger upp en film som jag har filmat med mobilen för vissa hur den gör:
http://www.speedyshare.com/317386343.html

Ja fast jag hade jailbreakat den redan, sen kollade jag på en film på youtube hur man lägger in NES spel, då sa dom att man skulle ha Ibrickr, jag laddade ner de och körde de då såg jag att den jailbrekade då tog jag ut min usp kabbel. Då kom det en grön färg och en röd med en boot logger på. Sen stog det att Ibrickr kunde fixa tillbax den som den var innan men det har den inte för, det blev såhär som det är nu.

Läste lite och hittade DFU-läget och fixade den .

1
Bevaka tråden