Well...Vad ska jag börja med?
Jag är en kille som fyller 15 den 7:e November,Går i skolan som alla andra ungdomar...Gillar allt från teknik till bilar!
Hur kom jag på 99Mac?
Det hela började med att jag jobbade som kolportör (sålde blaskan.Slutade denna veckan:D),Innan det viste jag knappt vad Apple var för nåt,Därifrån fick jag en iPod nano G2.Sökte runt på google och hamnade här.Var först bara på 99iPod men det hände inte så mycket där så jag checkade in 99Mac.Jag gillade forumet och blev medlem.Jag gillade iPoden och gillar den fortfarande väldigt mycket!Den används varje dag!
Nu på onsdag eller kanske torsdag så beställer jag en ipod nano!:D Syrran får den jag har nu.
Jag och Mac.
Jag lärde känna Mac och jag blev verkligen imponerad,jag ville ha en själv!
Allt siktade på iMacen,det var den jag gillade mest.Eftersom jag inte hade pengar så det räckte så bestämde jag mig för att vänta på nästa revision av iMacen,då hade jag pengar också;) Det blev en lång väntan...
Äntligen har den kommit nu och jag beställde en igår,Jag kan inte beskriva hur glad jag är
På fritiden.
Då är jag antingen vid datan eller så är jag ute,då fiskar jag,cyklar,eller gör nåt annat kommer inte på nu:p