Mac Pro 8-core, 4GB, Leopard 10.5.2.

Har haft problem med vissa utskrifter på vår Color Laserjet 9500, så en visit till HP:s supportsida fick mig att ladda ner senaste drivrutinen från deras sida. Problemet har försvunnit, men ett annat har tagit dess plats. Det verkar på något sätt som om den svenska dialogen skiter sig där den engelska funkar... Se bifogade skärmdumpar, där den ena är från printdialogen i Firefox 3 beta 4 (på engelska, den ser ok ut) och den andra från Acrobat 8 (på svenska, där det knasat sig).

Någon som vet någon lösning på det hela? Idealiskt vore för mig kanske rentav om man på nåt sätt kunde säga att alla dessa skulle vara på engelska (spelar mig ingen roll om de är på svenska eller engelska), men jag vet f*n inte hur

Har du varit med om något liknande, och löst det? Isåfall, hur?

- Peter

En intressant fotnot är att i InDesign, där det i och för sig knasar sig på samma sätt, där kan man tabba sig mellan kontrollerna i "sub"-dialogen även om de inte syns (de FINNS ju där), men detta knep funkar inte i Acrobat. Gissningsvis är det väl Adobe som inte är konsekventa, men det är lite smått irriterande att inte OS:et har mer kontroll över tabbandet mellan kontroller i en dialog...