Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av mondo65 Knasigt dock att fliken Sök är en extern länk som öppnar ett nytt fönster. Korkat!
Ja, och dessa otroligt irriterande popupfönster som dyker upp så fort man klickar på en länk. Grrr...
I övrigt tycker jag dock det ser snyggt och prydligt ut. Påminner en hel del om vissa av Telias sajter.
spray messenger som funkar med MSN och Yahoo och som inte installerar något på datorn och som kräver win och IE-5...
Fan vet hur dom får till det men dom är underbara...
Inte är det 3W i vart fall
Ambitionen var kanske inte att plagiera rakt av.
När man tittar på det påminner sajten mer om Windows XP i vissa lägen.
Oavsett vad de har tittat på är det ett klart lyft jämför med den förra versionen.
Skrevs ursprungligen av mondo65 Jag kan läsa texten, och jag är närsynt. Dessutom ändrar de färg till blått när man musar över dem. Mycket snyggt och diskret.
Då var det en annan femma.
En annan sajt med snygga flikar är Canal Digital.
Skrevs ursprungligen av Leijon Ja, och dessa otroligt irriterande popupfönster som dyker upp så fort man klickar på en länk. Grrr...
I övrigt tycker jag dock det ser snyggt och prydligt ut. Påminner en hel del om vissa av Telias sajter.
Popup? Har inte sett en popup sen jag började använda Mozilla