Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fantom G

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hade en ledig stund i en grannby (umeå) och satt en go stund med en fantom G på musikaffär. Ojojoj vilken trevlig manick! Har ju just blivit kompis med fantom X och gillar den verkligen. Men det här (G) var ju mycket vassare än jag tott när jag läst specarna. Känner att det lätt blir så när man läser istället för att lyssna, man får för sig att den är på ett visst sätt fast så inte nödvändigtvis är fallet.

Riktigt snajdig widescreen som gör det otroligt enkelt att navigera sig fram. Extremt handy också om man jobbar med onboard seke.
Men det bästa av allt är ju utan tvekan de nya ljuden. Den låter sanslöst bra. Det slog mig när jag slet mig därifrån att jag hade inte ens kollat vad den kostade! Säkert en miljon...
Jag vill ha!

Jag vill verkligen ha!

G.A.S

• Medlem
  • Lidingö
  • 2008-05-11 00:10
Ursprungligen av madman:

Hade en ledig stund i en grannby (umeå) och satt en go stund med en fantom G på musikaffär. Ojojoj vilken trevlig manick! Har ju just blivit kompis med fantom X och gillar den verkligen. Men det här (G) var ju mycket vassare än jag tott när jag läst specarna. Känner att det lätt blir så när man läser istället för att lyssna, man får för sig att den är på ett visst sätt fast så inte nödvändigtvis är fallet.

Riktigt snajdig widescreen som gör det otroligt enkelt att navigera sig fram. Extremt handy också om man jobbar med onboard seke.
Men det bästa av allt är ju utan tvekan de nya ljuden. Den låter sanslöst bra. Det slog mig när jag slet mig därifrån att jag hade inte ens kollat vad den kostade! Säkert en miljon...
Jag vill ha!

Jag vill verkligen ha!

G.A.S

Det där lät som en cliffhanger. Nu blir man ju lite nyfiken

På fantomized så verkar det finnas två läger för/emot Fantom G. Den har ju massor av godis såsom de nya expansionskorten (satt det ett sådant i btw? Hur verkade det isåfall?), stöd för tangentbord/mus (?), flera MFX, snabbare laddtider ifrån CF (hur //#((")# kunde Roland missa på detta vad gäller Fantom X .....och massor av annat.

På minussidan så verkar den inte vara särskilt bra på att hantera multisamplingar (med nuvarande OS).

Jag håller på att gå djupare ner i min X6 och blir mer och mer kär i maskinen för varje dag. Låter fantastiskt kort och gott.

M v h

Danne

1
Bevaka tråden