Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vem åker till WWDC i San Fran?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som det verkar kommer jag åka dit. Vilka andra har planerat att åka?

/Jont Olof

• Medlem
  • Lund
  • 2003-06-04 23:32

Om jag lyckas övertala flickvännen om att WWDC är det ultimata besöksmålet i San Fran så dyker jag upp...

Några bra argument?

Jag kommer vara där från lördag kväll till fredag kväll. Ska bli stort!

Citat:

Skrevs ursprungligen av jgksf
Några bra argument?

Inte som övertygar svårflirtade flickvänner kanske, men Keynoten med Steve, sannolik lansering av PPC970, massor av seminarier!? Fast det kostar ju en jäkla massa pengar. 15 stora bagis ligger väl inträdet på ungefär!

• Medlem
  • 2003-06-05 01:43
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jont Olof
Inte som övertygar svårflirtade flickvänner kanske, men Keynoten med Steve, sannolik lansering av PPC970, massor av seminarier!? Fast det kostar ju en jäkla massa pengar. 15 stora bagis ligger väl inträdet på ungefär!

va sa du att intreädet kostade?

99mac kommer ha två personer på plats: Viktor Glemme och Kent Karlsson - räkna med trevliga bildreportage!

• Avstängd
  • 2003-06-05 08:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
99mac kommer ha två personer på plats: Viktor Glemme och Kent Karlsson - räkna med trevliga bildreportage!

Rörliga bilder med ljud??

Om den lite större vinsten kommer snart
Så får det bli en skaplig DV kamera och resa till S.F.
Finns det paketpris??
Resa , hotell , Entré ??

Citat:

Skrevs ursprungligen av Dasse
va sa du att intreädet kostade?

15 stora bagis (typ 15000) vilket i och för sig var lite väl snabbräknat. $1595 vill de ha för kalaset. Själv hade jag aldrig haft råd om jag inte fick åka dit som studentrepresentat...

Det börjar dra ihop sig. Fick reseplanen från Apple idag! En veckas total Mac-nörd-hysteri! Vad kan vara bättre? Möjligen att bli farsa!?

Vore ju kul om man kunde träffas "over there" och ljuga lite om de nysläppta produkterna!

/Jont Olof

1
Bevaka tråden