Precis som de flesta nya iPhone ägare så satt jag o pilla på iPhonen. Installera program, bytte lösen på root och la in koden till telesvar o.s.v o.s.v.
Jag vill gärna att min lur autolåser sej efter 3 minuter om jag lägger den ifrån mej. Så jag satt o skulle ändra detta men iPhonen tog inte min begäran. Istället så hoppa den tilbax till 1minut och Autolock off. Språket hoppade plötsligt till engelska och när jag gick in och ställde om språker till Svenska igen i inställningar så gick iphonen in i en loop ( move icons welcome meddelandet ) som inte gick att avbryta. Jag lyckades att stänga av iphonen om jag var snabb men när jag satte igång den så började loopen igen.
Jag fick göra en återställning mha iTunes. Så nu funkar iPhonen igen men alla installerade program o lite annat är borta. Jag får installera om.
No big deal men nu undrar jag lite stillsamt om det finns nåt sätt att " göra en back-up" på iphonen som man kan återställa med? Eller måste man alltid återställa i iTunes och sen gå igenom hela installationsprocessen av programmen man vill ha?
/ Midmus