Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hänger sig i SMS och Safari

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

PROBLEM MED MIN IPHONE 1.1.3

När jag skall gå in i sms funktionen så hänger sig hela iphonen och ibland så vill den knappt svara om jag trycker på powerknappen eller hemknappen. Detta kan även också hända när man är inne på safari, så rätt som det är så bara den går ut i programmet. Men främst så hänger sig hela Sms menyn, Riktigt jobbigt!

Någon som vet något om detta?
Skall man låsa upp den på nytt, eller är det något program som man laddat ner som man inte skulle gjort! Hjälp uppskattas!:confused:

"Radera cache" under Inställningar->Safari ?!?
Hjälper det något?

inget större.. kan sms påverka då ja har åäö?

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-05-24 15:47
Ursprungligen av JOClaeson:

inget större.. kan sms påverka då ja har åäö?

Jag skulle nog våga sätta en slant att det beror på just det! Min 1.1.3 började spela mig exakt samma spratt; främst är det SMS som ibland hänger sig när man skall gå in på en konversation och det krävs att man trycker på homeknappen och sedan håller inne sleep-knappen för att någonting skall hända. Sedan så får man försöka igen, igen och igen tills man tillslut kommer in i konversationen.

Även Safari kastade ut mig bara sådär ibland.

Detta hände efter att jag hade lagt in åäö med modifieringen att jag hade frågetecken och kommatecken på tangentbordet också.

Problemet har försvunnit sedan jag installerade om skiten och uppgraderade till 1.1.4, dock har jag inte åäö nu utan kör på standardtangentbordet. Vet inte om man vågar prova att lägga in åäö igen, men problemet kan ju vara av den karaktär att det endast existerar på 1.1.3.

1
Bevaka tråden