Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att få in stickkontakten i min Ipod

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft min nano i drygt ett år. Helt plötsligt så får jag inte in stickkontakten hela vägen så jag hör inget i lurarna. När jag trycker in den så mycket det går så får jag ljud, men den fjädrar tillbaka så fort jag släpper greppet om kontakten.

Är det någon som känner igen problemet? Jag kan inte se att något litet föremål åkt in uttaget som hindrar att få in stickkontakten ordentligt.

Hej jag ska köpa en ny!
Men en fråga...
Jag har CSN- kortet men hur få man rabatten på applestore?
Jag loggar in genom csn sedan in genom education store men ser där ingen rabatt samma pris som innan, även när man går och kollar i kundvangnen. När ser man rabatten???? vad gör jag för fel? har dom slutat med 10% på nano

Ursprungligen av tigern_tompa:

Hej jag ska köpa en ny!
Men en fråga...
Jag har CSN- kortet men hur få man rabatten på applestore?
Jag loggar in genom csn sedan in genom education store men ser där ingen rabatt samma pris som innan, även när man går och kollar i kundvangnen. När ser man rabatten???? vad gör jag för fel? har dom slutat med 10% på nano

Bra jobbat med off topic där:)
Men gå in på csn-kortets hemsida, logga in. Välj sedan Datorer från menyn, sedan Apple. Nu kan du klicka på "Apple Store" eller liknande så kommer du till Apple Store och har 10% på allt.

Detta bygger på att de inte ändrat sedan jag provade senast, har tappat bort mitt kort och kan därför inte logga in och kolla, men detta är hur jag minns det.

1
Bevaka tråden