Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Little Phatty OS 2.00 släppt!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Uj, fett. Skulle varit kul att få testa det.

• Medlem
  • International user
  • 2008-05-24 14:20

Jag uppgraderade mitt demoex igår kväll. Kul med arpeggiator!

Ursprungligen av Airwolf:

Uj, fett. Skulle varit kul att få testa det.

Har du vägarna förbi Västerås så är du välkommen förbi och testa!

Mmmm... En annan (med TE) får ju alltså vänta lite till...

Men gött förresten att SE kommit redan, då ska det inte dröja så enormt länge till iaf.

Ursprungligen av android:

Mmmm... En annan (med TE) får ju alltså vänta lite till...

Men gött förresten att SE kommit redan, då ska det inte dröja så enormt länge till iaf.

Om man vill ha apeggiator måste man skicka in den för att få minnet uppgraderat =/

Aj, shit! Det hade jag missat...

Citat:

"For people with questions about the Tribute Edition: I can only say please be patient and don't worry so much! We'll take good care of you. There will be a TE update which does NOT require any hardware update and which improves the "EGR matrix" noise solution. This version will NOT have the arpeggiator and other v2.0 new features, because it physically can't. There's no room for the extra code without a memory upgrade.

there will also be a TE release of OS 2.0 *WITH* all the new features, but due to the resulting size of the code, this version will require a memory upgrade. The memory upgrade will be inexpensive and readily available; we can perform the upgrade here at the Moog factory or (especially for overseas customers) we can send the new memory chip to you and you can have it fitted by your own technician, or we can recommend a Moog-authorised tech if there is one in your area. "

Arpeggiatorn bryr jag mig inte så mycket om, men synkade LFOer vore trevligt.
Jaja, får väl ta och skicka iväg älsklingen då när det är dags. Kan väl passa på att få den där LEDen utbytt också samtidigt...

Sweeeeeeet!

Nu ska min LP få så den tiger!

Tack för länken.

1
Bevaka tråden