Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installer hänger sig på jailbreakad ipod touch

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan, har sökt och läst och kollat runt men inte hittat det svaret jag vill ha, jag har testat att jailbreaka min ipod touch 8gb tror jag lyckades också, fick en installer och nån Z blog (använde Ziphone) men när jag går in i installer så hänger den sig? varför? och sen undrar jag också om jag måste ha wlan för att kunna installera apps på ipoden eller om jag kan göra det genom datorn på nått sätt? hoppas ni förstår mig och kan hjälpa mig,

du kan köra över dom via datorn med, men du måste du ha någon form av WLAN (krävs FTP program), om man nu inte kan sätta ipoden i någon form av hårddisk läge som jag kan med min Ipod Photo.

om jag inte har helt fel för mig så finns det nog en Guide för hur man sätter den i hårddisk läge på apples supportsida.

rätta mig om jag har fel. ^^

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-26 10:18

man kan inte lägga ipod touch eller iphone i hårddiskläge, det är ssh via ftp som gäller

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-05-26 23:31

Kör man Windows så finns det ett program som heter iBrickr, men fråga mig inte hur det fungerar..

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-05-27 13:52

nej usch, använd inte ibrickr, det är ostabilt och jag har inte fått det att funka

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-05-31 00:34

Tja det är ju till windows så vad ska man förvänta sig?

• Medlem
  • Järfälla
  • 2008-06-01 14:26
Ursprungligen av nllub:

Tja det är ju till windows så vad ska man förvänta sig?

Hahaha!! Bästa citatet på länge

1
Bevaka tråden