Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musiken lägger sig som övrigt på hårddisken

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena! det är så att jag är i thailand och har med mig en bärbar dator och den är inte "huvud" datorn till Iphonen, sen när jag kopplade in Iphonen till datorn Så la sig musik som Övrigt i hårddisken men bilderna finns kvar, och det finns inga låtar på Iphonen:/..
och alla låtar är på datorn i sverige.. Finns det någon lösning hur man kan få tillbaka låtarna ?

Mvh Stephan!..
Btw för den som kommer skriva SÖK, så har jag gjort de och hittade inget..

• Medlem
  • Habo
  • 2008-06-03 08:37

Verkar som du råkat ut för iPod/iPhone standardfunktionen att om du kopplar in den till en dator där du Inte har syncat över låtarna... och där trycker på Synkronisera så töms allt och ersätts med din nya dators synkronisering/spellistor.

Kanske finns men jag vet dock inget sätt för dig att få tillbaka.

[QUOTE="soft;1538430"]Verkar som du råkat ut för iPod/iPhone standardfunktionen att om du kopplar in den till en dator där du Inte har syncat över låtarna... och där trycker på Synkronisera så töms allt och ersätts med din nya dators synkronisering/spellistor.

Kanske finns men jag vet dock inget sätt för dig att få tillbaka.[/QUOTE

Nej jag trök aldrig på synkronisering, jag har på manuell.. så all musik ligger kvar i phonen men den ligger som övrigt på hårddisken så jag kan inte lyssna på den via mp3/ipod funktionen

Ingen som kan tänka sig vad problemet är och hur jag får tillbaka låtarna ?

det var ju tråkigt att ingen kunde hjälpa en

1
Bevaka tråden