- zthee
- Medlem ●
- Stockholm
VV. vik vid de streckade linjerna..
Egetligen skulle inte sidoflärparna vara med.. Men de är de ändå..
pultlåda och bara bokka under akvariet e jag med på!! .. NAIS jobb!!
↓
ååh kan inte nån skära ut plåtar 2 st
\\ jag vill inte ha en massa blaj\flugskitar på mina helst...
→ inge H5N1film här inte
→ .. bara lite smetig järnoxid
pultlåda och bara bokka under akvariet e jag med på!! .. NAIS jobb!!
↓
ååh kan inte nån skära ut plåtar 2 st
\\ jag vill inte ha en massa blaj\flugskitar på mina helst...
→ inge H5N1film här inte
→ .. bara lite smetig järnoxid
Dags och cadda den Zthee.... Jag och ~~~ behöver den
Hmm, kom på att ni andra inte har en on/off-knapp på baksidan, som jag har.
nope min sitter på EL-limpan för dom
- det blir en extra mod igen för er med ELbrytare -- tänkte inte heller så långt!
En fråga: blir man gladare av att kunna stänga av grejjen när man inte behöver den? I vintermörkret ger den ju ändå bara värme ifrån sig ... om man kör på 12volt vill säga -- det sa frebrik iaf
kan inte någon kontakta Jon och be om att få mallen för att skära ut saken ur 1-2 millimeter~ plåt?
jag står gärna som beställare senare!
- elle om man ska fortsätta at köra skiten i kexPappret ett tag till
\\ →→ en ännu billigare variant skulle vara att bibehålla default alu'Pakket med txt o allt →→ bara skära ute en kvadrat i plåtetuit .. och sen bara dra i skruvar för hela paketet i plåtPultlådan... om du för står mig!?
fast hmm det e nog bättre att ha plåtvingarna kvar för att dra i trägavlar\skruvarna i för er, vid eftertanke -- mitt sinne drar i väg och vet inte hur länge ni\jag följer med -- drar i handbromsen nu och låter ideerna vila ...
[ATTACH]16866[/ATTACH]
Här är mitt förslag till Kroffes x0xb0x.
Väldigt snabbt skissat, men tanken om att bryta upp de raka linjerna och göra något mer arty
Lite 50-tal och sen fint med svart/silverrattar.
Hejdå.
Känns väldigt Day of the Tentacle
[ATTACH]16866[/ATTACH]
Väldigt snabbt skissat, men tanken om att bryta upp de raka linjerna och göra något mer arty
Hejdå.
picasso!
Kanske det. Tänkte mer Saul Bass...
Kroffe bad specifikt om en design utan lablar. Han är så kaxig att han inte behöver veta vad han vrider på!:p
[ATTACH]16866[/ATTACH]
Hejdå.
wow! nu börjar det likna något! snygg! vill nog iofs. ha labels på min..
Ah. Tack för det!
Tänkte göra ett 80-talsförslag med med plastrattar i kulörta/grå färger och lite åt Memphisgruppen-hållet. Sen får vi se var det landar. Snubben ska ju löda ihop burken också. Tar det lika lång tid som med ASM:en kan det ju dröja innan det kommer ljud ur den!
Tanken med layouten är att det ska vara lätt att genomföra med tejp och sprayburk. Frågan är vad man ska ha för botten. Aluminium eller plast? Vi får se.
Det jag är mest irriterad på vad det gäller x0xb0x-pcb designen är att lady ada envisats med att göra kretskortet större än orginal så att man inte ens kan försöka trycka in det i ett överblivet 606-skal...
lisab: ...och angående min arbetstakt tror jag att du vet varför jag inte blir färdig med saker hit och dit. Jag säger som Dego: jag är pensionerad!