- hugin
- Medlem ●
- Lund
Från Keynote.se:
Upplev Steve Jobs keynote live! På svenska!
Keynote.se kommer även denna gång att leverera en liverapport från Steve Jobs öppnande av Worldwide Developers Conference i San Fransisco på måndag kväll. När Apple vägrar sända live, får ju någon annan plocka upp bollen och springa med den.
För att få rapport från Steve Jobs, så snabbt det bara går att översätta till svenska, så är det till Keynote.se man ska peka sin webbläsare. Bakom sajten sitter ett glatt gäng med mångåriga erfarenheter av att rapportera och analysera Mac- och Apple-världen. Lita på att det blir analyserat korrekt, relevant och snabbt.
För att bara möta några hundra Mac-älskare, så är även chatkanalen #keynote.se på chat.freenode.net öppen för alla!
Glöm inte att spela Keynote Bingo med oss: Ladda hem från Keynote Bingo
Jag kan även passa på att tipsa om att Keynote.se är snyggast i WebKit.app, och att man faktiskt kan spela direkt på bingobrickan i bakgrunden på bingo.keynote.se.
sitter här som darkdest1ny på er chatt och snackar för tillfället
bara 3 och en halv timme kvar!
Favoritkommentaren: "Approaching middle age"
Samt kanske, var finns det? Går det att komma in på den sidan nu så man bara kan uppdatera eller komma in på sidan innan så man bara kan klicka sig vidare senare.
För vill inte gå in och se Apples startsida då den alltid visar det senaste vilket jag inte vill se innan jag sett videon
Samt kanske, var finns det? Går det att komma in på den sidan nu så man bara kan uppdatera eller komma in på sidan innan så man bara kan klicka sig vidare senare.
För vill inte gå in och se Apples startsida då den alltid visar det senaste vilket jag inte vill se innan jag sett videon
http://www.macrumors.com/2008/06/02/wwdc-2008-spoiler-free-keynote-stream/
Är det någon som vet exakt vilken tid det är keynote dax?
Btw: Keynote.se verkar vara helt obrukbar.
Ja den började för några minuter sedan, Steve har gått upp på scen och sagt att de har jobbat riktigt hårt med någon som de som fort som möjligt vill ela med oss.
Mer har jagi nte kollat och vill itne heller se
MacRumors.com : Worldwide Developer Conference 2008 Keynote Live Coverage
Usch live går ju inte, måste vara sjukt belastat.
Får vänta tills apple släpper den officiella keynote(n) @ apple.com...
Kommer denna tråd att användas för live-rapportering eller är det bara ämnet som komemr att diskuteras här?
Kan vi hålla denna tråd i så fall HELT fri från spoliers? Eller finns det någon annan bra tråd för det?
helt fri från Spoilers?
Hallå eller?
Jamen gå och lägg dig och sov då, se på TV eller gör ngt annat.
Skall jag sitta här och tänka på att hela tiden inte behöva ta hänsyn till den som inte vill veta? När det finns x antal andra som VILL veta....
helt fri från Spoilers?
Hallå eller?
Jamen gå och lägg dig och sov då, se på TV eller gör ngt annat.
Skall jag sitta här och tänka på att hela tiden inte behöva ta hänsyn till den som inte vill veta? När det finns x antal andra som VILL veta....
okej, inte for att jag nagonsin bad dig att inte spoila, det var en vanlig fraga bara OM det skulle vara sadant i traden eller om verkligen skulle halla oss till topic ochendast prata om live repporterna och inte sjalva rapporteringen.