Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tänker du byta ut din iPhone mot en iPhone 3G?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av MacxD:

I will wait and see!

Det bros helt på vad det kommer kosta att köpa den nya iPhonen!
Då menar jag inte inköpts priset utan vad Telia vill ha för de abonnemang som man förmodligen kommer behöva bida sig till om man vill ha den nya versionen.

Det är väl egentligen det som är den AVGÖRANDE faktorn.....
och tillgången... Kan man / vågar man vänta ifall det är ett bra abonnemang?

Fatta vilka massiva stölder det kommer bli om tillgången inte kommer täcka efterfrågan. Det mesta jag varit nojjig för med min Iphone är att den ska bli stulen...

Ursprungligen av PeeMaN:

Det är väl egentligen det som är den AVGÖRANDE faktorn.....
och tillgången... Kan man / vågar man vänta ifall det är ett bra abonnemang?

Fatta vilka massiva stölder det kommer bli om tillgången inte kommer täcka efterfrågan. Det mesta jag varit nojjig för med min Iphone är att den ska bli stulen...

Trodde alla iPhone/iPod ägare hade ett zune-skal till sina dyrgripar.

• Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-11 17:59

Jag vill ha en som inte bryter mina samtal hela tiden, och sen är ju 3G och GPS rätt kul...
Så jag byter...

• Medlem
  • 2008-06-12 23:40

Nu finns ett fjärde alternativ att rösta på.

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-06-13 13:32

Jag satte upp mitt namn på väntelistan hos vår lokala leverantör för flera månader sedan.

/MvH Mikael

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-13 14:27

Jag tänkte att jag lätt skulle byta för det priset men nu idag såg att dom kommer ta typ 4700:- för en 8GB och 5300:- för en 16GB kommer jag nog vänta in 32GB innan bytet.
2.0 får jag ju endå i min lur och det enda jag verkligen saknar är Exchangestödet...

Bevaka tråden