Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget går att installera

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

jag har tidigare kunnat installera massa saker genom installern. Men för några dagar sedan så kan jag inte det längre.

Jag laddar exempelvis ned ett spel. Det står:
- Downloading package

Sen står det:
- Installing package...

och poff... så hamnar jag tillbaka i homemenyn utan att något installerats.
Installationen liksom avbryts, vad jag än installerar.

Hjälp!

Mvh Micke

jag får samma meddelande.

jag tror dom styr nått nytt innan 2.0.

Jag får ngt liknande, men står "download error " eller download failed" eller ngt liknande istället : (

finns det nån lösning till problemet?

Jag hade samma problem, men det berodde på att jag hade fyllt "installer-disken". Så ja bara avinstallerade några saker, o vipps så fungerade allt som det skulle igen
installer har ju sin lilla egna del där den installerar grejjorna man laddar ner och den ligger bara på 100mb (tror jag, typ 100 ) Så den fyller man ju liksom. Finns nått program som gör så att allt sparas på samma som din musik, film mm.. Jag tänkte installera det, men på more info sidan stod det inget om att den stödde 1.1.4, vilket jag kör, så jag hoppade det.

Lycka till!
MvH //Erik

Tack Erik!

Ska pröva att ta bort lite grejjer, men du.. va hette det där programmet du snackade om?

/ Micke

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-06-29 17:58
Ursprungligen av Regenholz:

Tack Erik!

Ska pröva att ta bort lite grejjer, men du.. va hette det där programmet du snackade om?

/ Micke

BossTools

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-08-12 21:11

Jag har fått problem med att ja inte kan se dom senaste tillkomna programen. Går in under Install --> Recently Added, å den har varit tom i flera dagar nu =/ känns skumt! Nån som har samma problem?

1
Bevaka tråden