Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bröllopsbilder med SD14 och DP1. :)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte visa lite bilder som jag tagit i dagarna med den nya lilla DP1an och SD14. Det är lite speciellt att gå omkring med en så liten kamera och fortfarande verka professionell. hehe.

Men kvaliteten är utomordentligt god och dessutom så känns det som om jag får fler genomtänkta bilder med den tack kanske vare att den är lite långsammare att arbeta med än min systemkamera. Den får mig att tänka lite mer.

Vill du se alla 44 bilderna och dessutom kunna titta på dem i full upplösning så går det bra, se samtliga genom att klicka här.

Här följer en vild mix med optiken 12-24, 30mm, 105mm och 70-200. Någon från 70mm och 10mm också - samt DP1. Kan vara kul att nämna att det är enkelt att arbeta såhär. Bara naturligt ljus och en reflektor. Det som är nödvändigt är att använda är en assistent. Ibland min flickvän ibland någon av brudgummens vänner.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-22 21:43

Väldigt fina bilder. Vackert helt enkelt.

Toppenfina ! Speciellt för stämningen i bilderna. Högtidligt men ändå har du valt så avspända motiv. Gulligt par.

Ursprungligen av KaRo:

Toppenfina ! Speciellt för stämningen i bilderna. Högtidligt men ändå har du valt så avspända motiv. Gulligt par.

Ursprungligen av boris91:

Väldigt fina bilder. Vackert helt enkelt.

Tack!

Ljusstrålningen när han sitter i trädet har du pysslat dit i efterhand va? Den är så himla perfekt. Rätt avslappnat. vackra Foton.

Jag var själv B-fotograf nyss på ett Bröllop. Kul och spännande.

Ursprungligen av Goflorp:

Ljusstrålningen när han sitter i trädet har du pysslat dit i efterhand va? Den är så himla perfekt. Rätt avslappnat. vackra Foton.

Jag var själv B-fotograf nyss på ett Bröllop. Kul och spännande.

Trädbilden är faktiskt sådan - har dock hjälpt färgerna lite med hjälp av Viveza. Ett underbart verktyg som alla borde ha! Tack!

1
Bevaka tråden