Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny dator! Behöver ha kvar nr samt kalender?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag sitter på en ny datorn nu och tänkte lägga in lite musik mm. MEN, jag har aldrig synkat den mot denna dator och är rädd för att tappa allt som nr och kalender!!!
Om jag nu väljer att synka mot min PC, kommer jag att tappa nr och allt..? Musik, bilder och video kommer ju att försvinna och det är ju klart.. men jag har inte tid att förlora alla telefon nummer!

Kommer allt att försvinna vid en NY synkning? om JA, kan jag kopiera in mina nummer och kalender i iTunes elelr annat program?

mvh

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-22 16:20

Backup your iPhone with Super Archiver for iPhone (SAFI) » iPhone System » iPhoneFreakz

Annars så går det att leta upp filerna för hand också, men jag kommer inte riktigt ihåg var dom ligger.

Dina nummer och din kalender kommer inte att försvinna, har gjort detta många gånger när jag hoppat mellan olika datorer :). Välj bara att slå ihop information, när du väljer att synca kalender, eller merge info, om du har på engelska.

//Smoothie

1
Bevaka tråden