Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken färg ska du köpa din iPhone i?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja 99

OBS: Detta är tråd nr 2 då jag totalt gjorde bort mig och skrev fel gb antal i omröstningen.
(tråd nr 1, http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/245764-f-rg-ska-k-pa-iphone-i.html)

Jag har kollat runt lite här i iphone forumet och mest läst diskutioner om priser och realese datum så därför tänkte jag bryta trenden och lätta stämningen för att fråga vilken färg av iphone ni tänkt köpa.

Köper du en svart bara för att du ska köpa 8gb eller blir det en 16gb för att den finns i vit, vad är din anledning ?

Själv så har jag ingen som helst aning för tillfället då jag måste få veta prisklasserna Jag vill också veta hur den ser ut i verkligheten i både svart och vit.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-26 13:56

Som jag skrev i förra tråden så blir det självklart en vit för mig då det känns mer Apple.
Frugan vill också ha en iPhone men var inne på den billigare modellen, men nu är hon däremot inne på den vita så risken finns att det blir två vita lurar hos oss.

Lätt att jag ska ha en vit 16 gb!

Den måste ju matcha MacBooken och iPoden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-29 13:08

Svart 16 GB blir det nog. Tycker den vita sticker ut lite mycket. Men jag kanske ändrar mig när man får se den med egna ögon.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-29 14:56

En svart om jag köper någon. Jag hade tagit en vit om den var vit på framsidan med. Nu ser det ju bara muppigt ut.

1
Bevaka tråden