Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone i resten av Europa

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar naturligtvis på att køpa Iphone 3G nær den slæpps. Jag undrar nu om det finns någon som har koll på hur prisbilden ser ut i restan av europa och naturligtvis huruvida det går att komma øver en telefon utan abbonemang någonstans.
Før tillfællet befinner jag mig i Frankrike ( med danskt tangentbord.....) och såg på Apples hemsida att den kommer att slæppas hær inte den 11e utan den 17e Juli. Den tidigare versionen gick ju att køpa hær utan abbonemang finns det någon som vet hur det kommer att bli med den nya.
Tacksam før svar

• Medlem
  • International user
  • 2008-06-27 10:51
Ursprungligen av LAMBERG:

Jag funderar naturligtvis på att køpa Iphone 3G nær den slæpps. Jag undrar nu om det finns någon som har koll på hur prisbilden ser ut i restan av europa och naturligtvis huruvida det går att komma øver en telefon utan abbonemang någonstans.
Før tillfællet befinner jag mig i Frankrike ( med danskt tangentbord.....) och såg på Apples hemsida att den kommer att slæppas hær inte den 11e utan den 17e Juli. Den tidigare versionen gick ju att køpa hær utan abbonemang finns det någon som vet hur det kommer att bli med den nya.
Tacksam før svar

Fråga hos Orange. Enligt fransk lag måste dom sälja den olåst eller låsa upp den om kunden vill men kan ta en avgift dom första månaderna efter det är det gratis. Men jag är inte hundra säker på det. Läste någonstans att den lagen gällde inte 3G telefoner.

//Rob

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-27 21:39
1
Bevaka tråden