Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Loggprogram - hålla reda på datatrafik, SMS och telefoni

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-06-29 17:42

Då det nu blir en hel del gränser att hålla reda på med de flesta abonnemang så borde väl ett loggningsprogram vara intressant?

Ett program som håller reda på ringda samtal, minuter, SMS och datamängder.

Det interna nollställs ju efter uppladdning och de jag hittat på marknaden hittills räknar inte med allt. Det är samtalsloggar, SMS-loggar och liknande - men inte all informaion som kan behövas.

Har någon ett tips på ett bra, heltäckande program (mjukvara för installation - inte en webtjänst)?

Senast redigerat 2008-06-29 18:35
  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-05 22:11
Ursprungligen av Northwiz:

Då det nu blir en hel del gränser att hålla reda på med de flesta abonnemang så borde väl ett loggningsprogram vara intressant?

Ett program som håller reda på ringda samtal, minuter, SMS och datamängder.

Det interna nollställs ju efter uppladdning och de jag hittat på marknaden hittills räknar inte med allt. Det är samtalsloggar, SMS-loggar och liknande - men inte all informaion som kan behövas.

Har någon ett tips på ett bra, heltäckande program (mjukvara för installation - inte en webtjänst)?

Beror på vad du har för mobil? Den sortens program finns sen länge för de flesta plattformar (Windows Mobile, Symbian, Java etc).

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-07-06 13:17

Det skulle jag naturligtvis ha skrivit: en iPhone.

1
Bevaka tråden