Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte koppla upp mig emot Youtube?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan har länge haft problem nu med att komma in på youtube, har de senaste uppdateringarna men står bara att jag inte kan komma åt det. Mitt trådlösa funkar annars perfekt, kommer in på trailers och kan streama filmer...skulle uppskatta hjälp....

• Medlem
  • International user
  • 2008-06-30 02:29

Kan du komma åt ITMS?

japp där kommer jag in..........

Gäller problemet bara från Apple TV? Kan du komma in på YouTube från andra datorer i samma nätverk?

EDIT . Dålig svenska....

Ursprungligen av Nefcairion:

alltså detta gäller både min apple Tv enheter, datorer o ipod touch allt annat funkar.....

Den meningen förstår jag inte alls. Borde det inte vara en punkt någonstans i den där meningen? Vilka apparater är det som funkar, och inte funkar?

sry, Kan inte komma åt Youtube när jag klickar på mina AppleTVs. Men kommer in på Youtube genom datorn och min Ipod touch. Hoppas det vart bättre förklarat.

Ursprungligen av Nefcairion:

sry, Kan inte komma åt Youtube när jag klickar på mina AppleTVs. Men kommer in på Youtube genom datorn och min Ipod touch. Hoppas det vart bättre förklarat.

Ok. Då kan vi väl utesluta att problemet sitter i router och/eller brandvägg.

Är det "standard" eller "hackade" Apple TVs?

standard rakt igenom. I början när jag köpte mina ATV så funkade youtube på ena i 5 minuter, sen dog youtube funktionen bara. Läst lite och folk skrev att man skulle uppdatera har gjort det och funkar inte ändå.

1
Bevaka tråden