Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AgileMessenger... Det vi har väntat på =)

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vill bara säga att den bästa chatklienten utan tvekan är nu ute.

Stödjer alla typer (MSN, ICQ, Yahoo med mera)

ska inte sitta o skriva mer än onödigt men kolla länken här

Ladda ner den precis och den är GRYM!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-07-01 21:01

Yes håller med bästa chat programet till Iphone. Den laggar inte, disconnectar inte automatisk! man kan göra annat samtidigt tex. surfa, spel helt underbart!

Väldigt trevlig liten sak. Tack för tipset.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-07-01 23:54

Sjukt grymt prog..testade den idag och det är som sagt väldigt väntat..ni MÅSTE testa den..på tiden att ett så enkelt och komplett prog kom ut

Verkar bra. Ända negativa som jag kan se är utseendet, inget vidare i min mening.

Det flyter på som bara den! Så skeetans snygg och bra det är på alla sätt!
Att man kan se hur mycket data man skickar/tar emot är super bra tyckler jag.
Som alla redan sagt, fast jag säger det ändå, lätt bästa messenger appet än så länge! (kanske bästa appet över huvud taget nästan..?)
Det krachade när jag "stängde ner det" (home button) och sedan startade igen förut, men det fixade sig när jag installerade uppdateringen!

Obs: Jag hoppas verkligen att de inte börjar ta betalt för detta underbara program!
Jag är alltid lite rädd när det kommer uppdateringar till ett väl fungerande app.

Om någon installerar en uppdatering till Agile Messenger där de kräver att man betalar för att kunna fortsätta använda det, säg till här så att vi andra kan akta oss för den uppdateringen!
(Ja, en liten fuling där, men alla håller nog med mig..?)

Senast redigerat 2008-07-07 13:54

Om det nu är ett väldigt bra program som du gillar så är det väl inget fel att betala för programmerarens jobb om den nu vill ha betalt?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2008-07-06 00:44

Nä precis, och hur mkt brukar sådana här program kosta? Några ynka dollar?

Nej, det är absolut inget fel att betala, bara bra så de kan utveckla mer, men... hehe, du har rätt, man ska bara betala och va tyst! Det är ju oftast mycket billigt.
Kanske bara är jag som är snål och inte gillar att skicka iväg pengar för småsaker...
Glömm det jag skrev då

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-07-06 21:15

Jag förmodar att Erik inte har någon lön för sitt arbete, vilket är varför han inte unnar att andra får lön för sitt heller.

Jag har blivit omvänd!
Betala för tjyven!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-07 14:00

Har det till iPod touch och det fungerar perfekt!

Apollo fungerade inte för mig så det här är väldigt bra.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-28 18:09

Har samma märkliga beteende som med Apollo. Eller ännu märkligare faktiskt.
Kör jag med wlan så funkar Agile klockrent. Skulle jag däremot köra med Edge (har telia och gamla iphone) så vägrar den koppla upp sig. ICQ och Google Talk funkar bra. Även MSN funkar bra men bara om jag använder ett konto som slutar på @hotmail.com. Mitt main msn konto slutar på @msn.com och det är stört omöjligt att logga in om jag inte kör wlan.
Hade samma trubbel med Apollo fast där funkade det inte ens med wlan. Rejält störigt är iaf. Måste köra msn via BeeJive vilket iofs är ett jäkligt bra alternativ.
Nån som har nåt tips på varför det kan vara så här?

parlingo messanger då? det funkar as bra.

1
Bevaka tråden