Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får jag bort 2.1 GB "övrigt"?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-03 00:48

Hej, uppdaterade idag min iphone 1.14 (kan rekommendera iLiberty+), allting funkade som det skulle tills jag skulle lägga över musiken på nytt till telefonen.

Har stundtals haft lite problem tidigare med att iphonen kopplas ifrån itunes utan orsak. Självklart inträffade det när jag höll på att lägga över låtar... Följden blev att det nu inte finns några låtar på iphonen något som däremot finns är 2.1 Gb "övrigt". Det borde självklart inte finnas där

Någon som kan hjälpa mig att få bort det? Skulle ju helst inte återställa allt igen...

MvH

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-07-03 13:15
Ursprungligen av pine:

Hej, uppdaterade idag min iphone 1.14 (kan rekommendera iLiberty+), allting funkade som det skulle tills jag skulle lägga över musiken på nytt till telefonen.

Har stundtals haft lite problem tidigare med att iphonen kopplas ifrån itunes utan orsak. Självklart inträffade det när jag höll på att lägga över låtar... Följden blev att det nu inte finns några låtar på iphonen något som däremot finns är 2.1 Gb "övrigt". Det borde självklart inte finnas där

Någon som kan hjälpa mig att få bort det? Skulle ju helst inte återställa allt igen...

MvH

BossTools har ett val att radera iPodmaterial. Kommer inte ihåg vad det står exakt (har sålt min iPhone).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-03 15:35

Tack för tipset! Har dock redan löst det med hjälp av "MobileFinder". Om någon annan skulle stöta på samma problem så kan jag rekommendera programmet! Ta bara bort mappen iTunes_Control, och kom ihåg att rensa papperskorjen!!

/Pine

1
Bevaka tråden