Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
.img är inget film-format utan en skivavbildning. Du måste öppna img-filen och däri kanske det ligger en film-fil av något slag som du kan konvertera. iSquint är ett Mac-program, bara så att du vet.
Hmm... Finns ju inget bra program som jag har hittat, jag får väl ladda ner filmerna som redan är gjorda till iPod/iPhone/PSP. Men det funkar ju också bra.
VisualHub är mina bäst lagda pengar någonsin på ett sharewareprogram.
Fruktansvärt stabilt, snabbt och gör alltid vad det ska. Den perfekta kompisen till min iPod Touch. Faktum är att min Touch är mer än dubbelt så bra att äga tillsammans med VisualHub.
Dessa program finns tydligen inte längre att ladda ner. Testade demoversionen av Visualhub som funkade helt underbart! Ville köpa men möttes av hemsida som sa att man lagt ner. Vad göra? Kan någon rek annat program i stället?:'(
Då du kör PC (fattar jag rätt då?) så rekommenderar jag http://www.dvdvideosoft.com/ !
Du laddar bara ner deras Free Studio och i den har du alla deras program via länkar, har du inte de du vill använda laddas det ner, har du det så startas det.. Du kan konvertera till och från nästan allt, till och med direkt från YouTube till din Touch! Jag använde det på min PC innan jag gick över till Mac men ska nu installera XP via mitt VMware och dra ner det igen..
Deras program är dessutom busenkla att använda!