Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många har en iPhone 3G här på 99.se?

Tråden skapades och har fått 94 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-08 19:25

Faktiskt: men en 3G via Halebop blev det

problem med tangentbord

Köpte en 3G med Telenor i förra veckan.

Har problem med mitt tangentbord- verkar vara dåligt synkad. Hittar inte var jag kan ändra det. Just nu har jag inte tillgång till de tangenter som ligger längst till höger på skrivbordet- anyone have a clue hur åtgärda detta? Har försökt att återställa till fabriksinställningar, men problemet hänger kvar, så SMS om min nya fån har inte blivit ivägskickat ännu.:(

lingling

  • Medlem
  • International user
  • 2009-05-05 13:59
Ursprungligen av empowerit:

Köpte en 3G med Telenor i förra veckan.

Har problem med mitt tangentbord- verkar vara dåligt synkad. Hittar inte var jag kan ändra det. Just nu har jag inte tillgång till de tangenter som ligger längst till höger på skrivbordet- anyone have a clue hur åtgärda detta? Har försökt att återställa till fabriksinställningar, men problemet hänger kvar, så SMS om min nya fån har inte blivit ivägskickat ännu.:(

lingling

Hur menar du? Menar du åäö ? I så fall så är det precis som det ska vara. åäö får du endast om du håller ner a tangenten ett tag så får du välja mellan åä och andra special bokstäver. Samma gäller ö. I nästa firmware 3.0 så ska hela tangentbordet finnas på skärmen.

//Rob

  • Medlem
  • International user
  • 2009-05-11 17:14

Jag ahr två stycken, en hackad telia som jag använder med andra abonnemang och en utländsk (belgisk) som jag ibland använder i Sverige. Fick bara rösta en gång.

Fånigt att alternativet utländsk olåst inte finns med

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2009-06-01 13:22

Svart, med vitt gummiskal, 16gb med Telenor som närleverantör.

Bevaka tråden