Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dokumentation av köandet i HBG

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.henkeblomqvist.se/iphone

Hittills är här lugnt i Helsingborg, men Andreas Th och jag sitter på ett hotell och har god sikt över Teliabutiken. Kommer mer bilder under kvällen

Tänk nu på att kameran lägger på 10 kg!!!

Ja, fråga mina vader!

Vad heter hotellet nu igen ? Är det Grand Hotell vid Stortorget ? Så länge sedan jag var i Helsingborg faktiskt och har glömt bort en del.
Så ni har ork att sitta där och vänta ? Är det en kö utanför Telia ? I Göteborg var det regn och rusk under natten såg jag på videosändning, usch !
Andreas Th var sig verkligen lik från teckningen han gjort.

Marina Plaza
Nej här är ingen kö just nu, förväntar mig inte att det blir något större pådrag heller. Men man vet aldrig och vi har stolar redo!
Vädret är rätt fint jsut nu, regnade förut så vi har givetvis med oss paraflax ^^

Hoppas nu man får tag i en.... Fast det lär vi få

edit: tack för kommentaren om bilden hehe

Se till att bli först för då kanske ni blir intervjuade...eller så inte. Helsingborg är trots allt lite mindre än Stkh-Gbg-Malmö där man visst har just intervjuat försten in.

Finns Grand Hotell kvar eller har det bytt namn till Marina Plaza ?

Chansen är nog stor att ni får tag i en iPhone 3G.:) Man får väl bara köpa en per person pga att ett abonnemang ska tecknas samtidigt. Dricker ni starkt kaffe för att hålla er vakna ?

Jag har varit inne på AppStore redan och köpt några saker men de går ju inte att använda förrän Software 2.0 kommer. Det blev Etch A Sketch, Finger Paint, Labyrinth, Pianist, iMaze, Sketches och Remote till min iPod Touch för summan 202 kr. Här ska ritas mycket på ajpådden !✎✏✐

Ja jag är inte orolig för att vi skulle gå miste om en iPhone var. Det löser sig. Här är stilla i HBG (bortsett från alla som festar). Vi har precis käkat lite, ska väl ta en espresso snart. Det är nice

EDIT: Och ja, Grand Hotel finns kvar på samma plats. Marina Plaza ligger bredvid Knutpunkten och är 17 år gammalt. Tillhör samma hotellkedja som Mollber, alltså Elite Hotels.

Någon kö där än?

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-11 13:59

Du verkade vara först Henke!

hd.se - Iphone-kö i Helsingborg

Men du kom inte ut först väl?

1
Bevaka tråden