Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

last.fm på ipod touch 2.0?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-11 11:57

tjena!

nån som vet om det kommer att komme en mobilescrobbler till iphone/ipod touch app store? eller det strider mot deras sdk-lagar? suck! isåfall måste jag jailbreakar den ju. hoppas det kommer en jailbreak snart!

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-11 12:03

Just det diskuteras här: MobileScrobbler – Grupper pÃ¥ Last.fm
SDK tillåter inte program att köra i bakgrunden, vilket MobileScrobbler gör. Så för att kunna scrobbla får man lyssna på musik genom ett program som är igång och hämtar musiken in i programmet istället för den vanliga musikspelaren, vilket suger.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-11 17:23

fy va trist

ryktas lite om att apple kommer att jobba på en multtasking-lösning till september. hoppas hoppas! enda anledningen jag vill jailbreaka e pga mobilescrobbler-programmet men vill oxå kunna avaktivera ordlistan och fixa bort volymspärret.

Senast redigerat 2008-07-14 00:10
  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-13 22:44

Har klurat ut två stycken anledningar till Jailbreak och det är ju då såklart MobileScrobbler men iClarifieds upplåsning av EU-ljudkontrollen. Fan va jobbigt det kommer vara i tunnelbanan och man hör allt bakgrundsljud..

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-14 00:14

jag har ett par sennheiser in-ear cx300. Tappade ena kudden igår köpte nya kuddar på kjell o co men de vad inte alls bra. Plopparna lossnar från öronen hela tiden. Haha vilka i-landsproblem man har asså.

Nu tebax till jailbreaken. Vet nån om den pwnage 2.0 funkar till touch?

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-14 07:33

kolla vad jag precis hittat:
Last.fm for iPhone and iPod Touch. | 9 to 5 Mac

MEN verkar inte som man kan scrobbla :S

har nån förresten hittat den? inte jag iaf. den e släppt i usa bara verkar det som! bah!

Senast redigerat 2008-07-14 10:35
1
Bevaka tråden