Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tänkte de kunde vara kul om alla större städer skapar en egen tråd så man kan t ex snacka om olika roliga applikationer som t ex recenserar restauranter och sådant, vet inte vad ni tycker...
Härligt! Måste bara få GPS-funktionen att funka så att man kan "bokmärka" lite ställen. Tar ett väldigt tag innan den är färdig med sökningen och då befinner jag mig tydligen i Århus enligt GPS:en.
Härligt! Måste bara få GPS-funktionen att funka så att man kan "bokmärka" lite ställen. Tar ett väldigt tag innan den är färdig med sökningen och då befinner jag mig tydligen i Århus enligt GPS:en.
Vill inte vara någon partydödare här men vad är det en viss stad skulle kunna diskutera för iphonerelaterat som inte resten av Sverige skulle kunna hänga med på? =/
Vill inte vara någon partydödare här men vad är det en viss stad skulle kunna diskutera för iphonerelaterat som inte resten av Sverige skulle kunna hänga med på? =/
Tjohej, bor i JKPG men köade faktiskt vid TorpKöpcentrum i Uddevalla på grund av semestern :)... Har kört iPhone sen i november o införskaffade en vit 16 gb i går !