Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobilkoll.se har noll koll?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-07-13 23:54

eh...

Ja?, då dom säkert går på säljarsiffror så varför skulle iPhone vara där då?

• Medlem
  • 2008-07-14 00:16

Jaa, varför...

Tror ju inte riktigt att säljarsiffrorna har kommit upp så högt att den platsar på top10 inte.
Tänk lite på hur länge dom andra har funnits jämfört med iPhone.

Kolla på detta så har du en förklaring:
Mobiltelefoner - Hitta de bästa priserna, information och omdömen

• Medlem
  • 2008-07-14 00:36

Det är inte så att jag inte begriper hur det där går till, men det ser ändå lite knasigt ut. När en så monumental succé dyker upp kanske nån med huvet på skaft på mobilkoll kunde ha slängt in en liten brasklapp för att det inte ska se löjligt ut. Det är ju inte direkt så att läsarna på mobilkoll har missat att iPhone har kommit...

Ursprungligen av Baron:

Det är inte så att jag inte begriper hur det där går till, men det ser ändå lite knasigt ut. När en så monumental succé dyker upp kanske nån med huvet på skaft på mobilkoll kunde ha slängt in en liten brasklapp för att det inte ska se löjligt ut. Det är ju inte direkt så att läsarna på mobilkoll har missat att iPhone har kommit...

Då måste de ju göra så med alla "nya balla modeller".

hehe, nä det är iofs sant

Xperia X1 säljs väl inte ens? Hur kan den då ha försäljningssiffror?

Ursprungligen av Patrik D:

Xperia X1 säljs väl inte ens? Hur kan den då ha försäljningssiffror?

Precis min tanke.

• Medlem
  • International user
  • 2008-07-14 09:21

Den listan verkar basera på modeller som säljs från olika internet shoppar. Och eftersom iPhone kan inte köpas löst finns den inte heller i listan.

//Rob

Listan kommer från Prisjakt, och iPhone finns med där, men listan verkar också baseras på hur många butiker som säljer dom.

När The Phonehouse och andra återförsäljare börjar sälja iPhone så kanske den kommer med på listan.

• Medlem
  • Dals-Ed
  • 2008-07-14 11:31

Man kanske kan köpa plats på listan?

1
Bevaka tråden