Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nike+iPhone 3G

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Haha, otur.

Rutten är ganska exakt i RunKeeper.
Kollat i efterhand o ser att den skiljer sig, men är tillräkligt bra för att inte klaga.

Köpte en SALOMON Hydro 45 Black - Vätskebälte istället och den har en liten ficka där man får plats med en IPhone. Lite trångt och jag har den i en påse så den inte blir blöt om det regnar, men no problemas so far.

Kan ju kolla lite på RunKeeper på min användare.
My RunKeeper Profile
Inte riktigt kommit igång riktigt så ni vet

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-18 21:32

Jag använder själv "TuneBelt Open View Carrier Belt for iPod, iPhone, iPod touch, Smartphones & More". Fungerar hur bra som helst med iPhone 3G.

Ursprungligen av kia2:

Jag använder själv "TuneBelt Open View Carrier Belt for iPod, iPhone, iPod touch, Smartphones & More". Fungerar hur bra som helst med iPhone 3G.

Var köpte du den?
Jag hittade oändligt med bra produkter, men mitt problem var att få dem till ett romligt pris. 1 i sverige 20 i USA me masssa frakt o tull :/

Runkeeper jag minst sagt testa. Visst finns det såna armband som jag sett folk ha till sina Nano´s?
Då menar jag givetvis till min iPhone. Känns lite halvdant att springa runt med in iPhone i handen.

• Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2009-07-19 14:37
Ursprungligen av godpuppet:

Runkeeper jag minst sagt testa. Visst finns det såna armband som jag sett folk ha till sina Nano´s?
Då menar jag givetvis till min iPhone. Känns lite halvdant att springa runt med in iPhone i handen.

Jag köpte det här Belkin iPhone Sportarmband - Telia.se tycker det fungerar riktigt bra.

Ursprungligen av Robban B:

Jag köpte det här Belkin iPhone Sportarmband - Telia.se tycker det fungerar riktigt bra.

Tackar, ska kolla in en sådan när jag är åter i ett civiliserat samhälle.

Ursprungligen av Robban B:

Jag hade nog aldrig pallat att kuta runt med min IPhone på armleden, e inte det för tungt? Nån med erfarenhet?

Senast redigerat 2009-07-20 15:14
Bevaka tråden