Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur fungerar Appstore-betalningen?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni som skaffat 3G-phonen. Hur fungerar det när man köper program från Appstore?
Debiteras köpen på eran telefonräkning, på ett Itunes-konto eller ja, hur betalar ni för de?

Anledningen till att jag frågar är given. Jag undrar om vi som kommer knäcka upp 2.0 i våra 2G-phones kommer kunna köpa program från Appstore eller inte!

Det kommer debiteras från ditt iTunes konto.

• Medlem
  • International user
  • 2008-07-14 18:51
Ursprungligen av PeeMaN:

Ni som skaffat 3G-phonen. Hur fungerar det när man köper program från Appstore?
Debiteras köpen på eran telefonräkning, på ett Itunes-konto eller ja, hur betalar ni för de?

Anledningen till att jag frågar är given. Jag undrar om vi som kommer knäcka upp 2.0 i våra 2G-phones kommer kunna köpa program från Appstore eller inte!

AppStore finns i iTunes och är kopplat till ditt iTunes konto. Det har inget med Telia att göra.

//Rob

Skulle bli förvånad om ni inte kommer kunna handla från Appstore.

Ursprungligen av Fredrik Dolk:

Skulle bli förvånad om ni inte kommer kunna handla från Appstore.

Om man kollar på vad Robo-X och adamsen säger verkar det ju tvärtom vara ytterst möjligt. Om det debiteras på Itunes-kontot så är det ju friställt från Telia!

Ursprungligen av PeeMaN:

Om man kollar på vad Robo-X och adamsen säger verkar det ju tvärtom vara ytterst möjligt. Om det debiteras på Itunes-kontot så är det ju friställt från Telia!

Missuppfattade du honom nu?
Jag läste det som han ansåg att det vore konstig om vi med G2 inte skulle kunna handla, alltså att han tror som dom andra här att vi kan handla med hackade telefoner.

Ha ha, då läser vi varandras inlägg ordentligt.

Haha, efter att ha sovit för lite, jobbat på ett bygge sen sju imorse och nyss kommit hem så får jag be om ursäkt

1
Bevaka tråden