Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IPod Touch 1.1.5

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Administratör
  • Lund
  • 2008-07-15 11:48

Hallå!

Har jobbat långhelg och helt missat uppdateringar och 2.0or som läkt ut.
Men idag tänkte jag att jag skulle kanske uppdatera min iPod Touch, funderade på om jag skulle köpa 2.0 genom iTunesStore. Detta visste jag skulle gå eftersom iTunes berättade det för mig igår när jag kom hem och dockade iPod Touchen, men jag tänkte att jag skulle vänta till idag.
När jag nu dockar iPod Touchen så berättar den att det finns en ny uppdatering 1.1.5 som jag kan hämta gratis
Vad är det för uppdatering, skiljer den sig från 2.0?
Är det en uppdatering som nägon har jailbreak till?

/Thor

Det är nog en mindre buggfix. Med App Store och andra nyheter i 2.0 så tycker jag 2.0 är värt sina 75 kr.

det var bra att höra eftersom ja uppdaterar den nu

• Oregistrerad
  • 2008-07-29 10:55

hej. vilka skillnader är det gentemot den icke uppdaterade versionen?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-29 11:06
Ursprungligen av imported_louise:

hej. vilka skillnader är det gentemot den icke uppdaterade versionen?

hej, kolla här: Apple - iPod touch - What’s New

Tillägg: Eller du kanske menar som Adrian skriver? 1.1.4 > 1.1.5?

Skillnaden mellan 1.1.4 och 1.1.5 är minimal, bara buggfixar för de som inte vill uppdatera till 2.0.

Jag var lite osäker på vad frågan egentligen gällde, men eftersom tråden handlade om 1.1.5 utgick jag ifrån det.

Vill man veta mer i detalj vad som skiljer versionerna åt kan man kolla in den här Wikipedia-sidan: iPhone OS version history - Wikipedia, the free encyclopedia

• Oregistrerad
  • 2008-07-29 12:25

nej, jag menade skillnaden mellan 1,5 och 2.0

Ah, well då har du först och främst ackes länk ovan, och sen, om du vill ha en mera detaljerad lista, min wikipedia-länk.

1
Bevaka tråden