Hellu, hellu!
Jag har råkat göra en klantig sak med min dator. När jag häromdagen skulle installera Windows via Bootcamp hade jag lite bråttom. Jag klickade på acceptera, acceptera så fort det kom upp i bild utan att tänka vad det stod. När jag skulle välja vart på hårddisken jag skulle installera Windows hade inte datorn hittat min partition. Jag tänkte inte mer på det så jag klickade bara fortsätt och gick iväg till en annan dator medan denna mbp'n stog och installerade klart Windows.
När jag sedan ska starta datorn så finns det ingen disk med Mac OS. Detta var ju inte alltför roligt skulle jag vilja påstå. Alla filmer, bilder, musik, kontakter, program och kalendrar försvann
Jag har precis fått igång datorn igen med hjälp av firewire. Jag har musik kontakter och kalendern på min iPod Touch Men när jag ska synca den med datorn står det att den är synkad med ett annat bilbliotek. Så för att inte behöva lägga in all musik igen och skriva alla kontakter en gång till undrar jag:
- Kan jag på något smidigt sätt föra över musiken m.m. från min iPod Touch till min Mac?
Tacksam för alla svar