Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTS: "Payment processing is temporarily unavailable"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
Nu har jag försökt att handla lite musik i några dagar på iTunes store, men det går inte, har gjort det förr och det har funkat finfint. Jag går igenom alla steg, men när den ska börja nedladdningen så säger den följande:

The iTunes Store is unable to process purchases at this time.
Payment processing is temporarily unavailable. You may continue to browse the store. Please try to make your purchase later.

Är det någon som känner igen detta? Det är frustrerande som fan när man försöker hålla sig på rätt sida om lagen.

Tack på förhand.

Har du pengar på kontot?

Jag köpte en låt idag vi 17-tiden och det fungerade så det verkar inte vara något allmänt strul om det inte uppstått nu på kvällen. Om det inte fungerar imorgon så kanske du bör maila till Apple (iTunes Store) och be om hjälp.

Jorå, pengar på kontot finns det.

Konstigt, har inte stött på detta förut heller.
Vart hittar man adresser för att kontakta dom? Har inte sätt till sådant då jag har behövt komma i kontakt med dom tidigare.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-07-20 14:45

Hade detta problem häromdagen. Startade om datorn efter flera dagars frustration och vipps så funkade det.

J.

1
Bevaka tråden