Bara ett litet klagorop från min sida.
Lägger tråden i supporter lounge eftersom den egentligen inte bidrar med något förutom en massa sorg och gnäll kanske O:-)
Men här är det ju lite mer avslappnat så
Fick för drygt 1,5 veckor sedan (eller nåt) tillbaka min macbook pro penryn från reparation. De bytte hårddisk och logikkort..
Märkte direkt när jag kommit hem att musknappen inte riktigt var som den skulle; den kändes svampig och inte lika mercedes-distinkt som förut.
Och nu har den fastnat helt i sitt nedre läge och reagerar så fort man bara råkar nudda den... Enormt irriterande. Att trycka på den känns ungefär som att trycka på ett bord, den fjädrar inte alls.
Så nu blir det väl till att lämna in den ytterligare en gång...
Detta är min andra mac jag äger och jag har haft problem med bägge.
Den första var en macbook som efter fyra månader fick ett nytt logikkort och efter ytterligare ett halvår fick ett nytt topcase (liknande problem som jag har nu med musknappen). Skumt mönster :/
Men jag skulle inte vilja ha någon annan dator...!
Känns lite pinsamt att behöva kontakta servicen hela tiden. De visste t.o.m. mitt efternamn förra gången jag gick in... ...men det känns inte som man ska behöva leva med en defekt musknapp på en sådan dyr maskin... Ååh mina pc-polare kommer skratta åt mig.. Igen! =P
Har iallafall verkligen insett nu att jag kommer behöva köpa apple care om sju-åtta månader när garantin löper ut.
Tur man har en iPhone att surfa på under tiden Får se det positivt, nu kanske man spenderar "burktiden" utomhus. Mer tid åt kameran
ha det fint!
Andreas
/ Slut på gnälltråd!