Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod app store ?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!
Ja laddade ner nya uppdateringen och pappa betalade med sitt itunes konto och nu är min fråga om ja vill göra ett konto för att bara ladda ner gratis saker fast på ett eget konto går det hur gör jag tacksam för hjälp .

du måste ha ett itunes konto (vilket kräver visa, elektron, amercian express eller sylikt kort)
först då kan du ladda hem saker, vare sig dom är gratis eller ej.

Det enklaste är faktiskt att du noterar vilka gratisprogram du vill ha och sedan lånar ut din iPod Touch till din pappa som loggar in på AppStore med sina kontouppgifter. Sedan kan du bläddra fram till rätt gratisprogram och ladda ned dom. Jag utgår från att han och du laddar ned olika gratisprogram.

Går det inte att komma runt detta genom att köpa ett gift-card i iTunes Store och sedan registrera ett nytt iTunes-konto och "Redeema" presentkortet. Då ska man slippa fylla i kontouppgifter men ändå få skapa ett iTunes-konto. Därefter borde det vara hur lugnt somhelst att ladda ner gratis-program.

Så gjorde jag för att skapa mitt amerikanska iTunes Store-konto i alla fall. Då slapp jag fylla i kontouppgifter (eftersom jag inte har något sådant i USA).

• Medlem
  • Värmdö
  • 2008-07-20 10:33
1
Bevaka tråden