Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkronisering av textanteckningar mellan dator och iPhone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som känner till något bra program för att synka anteckningar man gör i iPhonen över till datorn?
Anteckningar man gör i Mail på datorn synkas ju över via MobileMe, men jag har inte hittat något sätt att skapa nya anteckningar i iPhonen som synkas över till datorn.

• Medlem
  • Lidingö
  • 2009-07-26 14:25

Jag har en fråga på samma ungefär samma spår. När man synkroniserar anteckningar mellan iPhone och dator, var på datorn hamnar dessa anteckningar? Använder en macbook.

• Medlem
  • Lidingö
  • 2009-07-26 14:30

Nu hittade jag till slut rätt. Man går in i Mail, och under fliken Påminnelser finns ytterligare en flik som heter Anteckningar. Där ligger dina samlade alster!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2009-07-26 14:44

En kort relaterad fråga:
Vet nån om man kan dela in sina anteckningar i kategorier och bara synka med en vald kategori, typ som i kalendern?
Jag och min fru syncar mot samma dator och efter 3.0 uppdateringen får jag alla hennes anteckningar och hon får alla mina.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-07-26 22:39
Ursprungligen av Maxwell:

En kort relaterad fråga:
Vet nån om man kan dela in sina anteckningar i kategorier och bara synka med en vald kategori, typ som i kalendern?
Jag och min fru syncar mot samma dator och efter 3.0 uppdateringen får jag alla hennes anteckningar och hon får alla mina.

Nej
Dags att ni skaffar er var sin inloggning när ni kör på samma dator, det löser problemet.

1
Bevaka tråden