Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows uppdatering till 2.0 superenkelt - Winpwn

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Gotland
  • 2008-07-29 14:29

Jag har läst igenom lite guider och måste säga att det ser skapligt enkelt ut att uppgradera till 2.0 genom winpwn 2.0.0.3. Verkar dock som att endel haft problem med olika 16xx felmeddelanden. Det jag undrar är dock om man måste köra någon form av virginizer innan man kan uppgradera med hjälp av winpwn. Jag har själv en gammal 1.0.2 med anySIM, som jag hade tänkt mig skulle få sig en uppgradering:)

Mvh Robin

ITunes och Jailbreak

Tjenare!
Jag undrar vad som händer om man uppgraderar iTunes till 7.71 efter att ha använd Winpwn på den tidigare versionen och Pwn-at den.
Ska man uppgradera eller?

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-08-04 12:53

Jag hade inga problem med nya iTunes iaf... fast jag körde OSX versionen men det skall ju inte vara någon skillnad.

Jag antar att du har jailbreakat, så frågan kanske är överflödig, men vad är då skillnaden om man kan lägga in en ny iTunes om den gamla var Pwnad? (WinPwn gav ju meddelande iTunes Pwned...)

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-08-04 13:58

iTunes? Pwnage pawnade ju inte iTunes så vitt jag vet. inte under OSX iaf.

  • Medlem
  • Gotland
  • 2008-08-04 15:45

Ingen som har nog svar på mitt inlägg några inlägg högre upp?
Mvh Robin

Med Winpnw kom det upp ett meddelande att "iTunes Pnewed" innan man laddade in firmwaren!

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-08-04 16:01

Ah, undrar vad den pillar med i iTunes då, någon som har en vettig förklaring? Skulle vara intressant att veta.

Bevaka tråden