Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

byta rattar på evolver (mek)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-07-25 21:02

tjo
ska köpa en evolver, närmare bestämt en mek, men tycker orginalrattarna är fula som stryk, och framförallt har de visare trots att den bara har encoders ... blir förvirrad då lilla jag

i vilket fall som helst, skulle ni kunna rekomendera andra? kollat runt på elfa, men hittar inga som skulle passa ... på conrad hittar jag bara med visare ...
please help.

en ide är att skaffa rattar i olika färger, en annan snygga metallrattar .... ge mig tips!

/N

edit: sånnahär svarta skulle kunna funka, om de inte hade visarmärkning

ELFA - Elektronikdistributör i norra Europa

58 silver vore nog snyggt men dyrt?

• Medlem
  • Norrköping
  • 2008-07-25 23:09

hehe, kanske svarta alu ... finns av märket mentor på farnell, men farnell är alltid lite dyrare än andra ... har ni tips på andra återförsäljare?

Flörtkulor och träpluggar is the shit. Gör dina egna rattar i glada färger.

Av rundstav gör du rattar enkelt och smidigt. Och klimatsmart.

På med lite glitter också

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-26 03:56

Säg till när du hittar några. Jag vill ha nya till min PEK.

mvh
Demokid

• Medlem
  • Norrköping
  • 2008-07-26 11:17

hittat nu tror jag, svarta aluminumrattar utan visare ...

demokid: är samtliga rattar på pek utom volyatten ändlösa? ska man vara riktigt petig så skaffar man helt enkelt en med visare just för den ..

ved du också vad det är för dimensioner på de rattar som man har till mek/pek nu? diameter, höjd, diameter på skaft? osv ...

här är en hel säksträn som gör att man kommer fram, bara att välja rätt dimensioner mao:

Farnell - Black Alu Knobs

1
Bevaka tråden