Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips: Fototävlingar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte vi kunde ha en tråd med fototävlingar.
Ofta är det ju dagstidningar som har dem, eftersom jag max följer GöteborgsPosten så får vi nog vara flera med Omvärldsbevakningen

OK GP kör just nu flera tävlingar som avlöser varann:
Ta bästa sommarbilden! - Göteborg - Göteborgs-Posten (Sommarjobb-tema)

Se tidigare bidrag på Sommarbilder

Mitt eget bidrag (Sommarbilden)
Amerikansk operatör stoppar Telia - IDG.se

Hmm, finns det kaffe? Forum - Delta inte i fototvling.

Det var ju uppiggande.

Jo, man får ju kolla av villkoren. som det diskuteras i tråden på Fotosidan är det ju ofta ett sätt för Kommuner att fylla på fotolådan...

Rekordet var väl Kristinehamn "vi kan inte ens garantera att namnet på fotografen kommer med.". Det lät ju väldigt kul....

Senast redigerat 2008-08-03 21:02

Jag tycker att det här behöver belysas. Det är viktigt att veta på vilka villkor man ställer upp (även som amatörfotograf). Har man bara intentionen att ta en bild för skojs skull så får man naturligtvis göra det så klart, men, men..

EDIT: Hoppas jag inte förstörde din tråd, Goflorp. Det är verkligen dyster läsning.

• Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2008-08-04 20:22

Jo i PFK ( press fotografernas klubb ) men tröttnat en del pga interna klapp på
axel jurry .. men nu har det blivit en internationel sådan så kanske man kastar in nått??
finns en del klasser och nu även tror jag mig veta att man tar in div klasser från icke medlemar.. PFK.se - Pressfotografernas Klubb - Sverige - Startsida

1
Bevaka tråden