Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har aldrig sett en mailadress som innehåller ":" och enligt denna lista E-mail address - Wikipedia, the free encyclopedia så är det inte det av standarden. Så därför går det inte att lägga till det i Mail, men någon annan kanske har haft samma problem och en lösning?
Har aldrig sett en mailadress som innehåller ":" och enligt denna lista E-mail address - Wikipedia, the free encyclopedia så är det inte det av standarden. Så därför går det inte att lägga till det i Mail, men någon annan kanske har haft samma problem och en lösning?
Nej, snabbis förstår inte skillnaden mellan en webmail-klient (eller snarare URL:n till webmail-gränssnittet) och en mail-adress. Så vad han frågar efter är: var ska jag skriva in "[email protected]"?
Nu råkar jag dock ha suttit hela kvällen med en utvecklare från Manpower och snackat ActiveSync och Push Notification, så jag vet att han (snabbis alltså) kan få ännu bättre mail, kontakt och kalender-upplevelse.
Nej, snabbis förstår inte skillnaden mellan en webmail-klient (eller snarare URL:n till webmail-gränssnittet) och en mail-adress. Så vad han frågar efter är: var ska jag skriva in "[email protected]"?
Nej det är lugnt.. Trodde bara man skulle skriva samma adress som man själv går via för att jag trodde telefonen gjorde samma sak som via nätet från en dator..
Det enda jag egentligen vill är att kunna ha användarnamn och lösen sparade så att jag direkt loggar in.. Det är ju en webmail så nu kör jag via safari men jag vill slippa skriva in allt varje gång...
men nu kom ju nästa problem och det är ju att jag inte har en aning om servrar... Och jag kan inte fråga arbetsgivaren för jag slutade där för 10 år sedan och borde gentligen inte ha mailen kvar....
då är de kanske bättre du skaffar dig en ny mailaddress? (gmail? ) din fd arbetsgivare kan ju när som helst ta bort ditt konto och sedan har du ingen mail... vilket vore lite jobbit kanske?
Rubriken är helt missvisande. Du vill komma åt din webmail och inte sätta upp ett konto med din mail klient. Det är 2 helt olika saker. Att göra ett bokmärke med Safari borde räcka men du måsta logga in dig varje gång, om sidan ger dig möglighet att spara cookies så måste du inte logga in dig varje gång men jag antar att det gör den inte.