Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Manual Canon G9

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nyss köpt en Canon G9 men man får ju ingen svensk manual på papper till den! Det är ju en ren ynkedom av Canon att inte ens ha ett ex som man kan få köpa:confused:. Man kan ju inte släpa en dator med sig nör man skall lära sig kameran.
Är det någon som vet om det finns manual till G9;an i pappersform på svenska? Och var kan man i så fall köpa den?
Per Åke

• Medlem
  • Malmö
  • 2008-08-04 17:16

Jag provade att googla på nätet efter en svensk PDF eller någonstans att köpa den tryckta. Men utan resultat. Du får hålla utkik efter en begagnad tryckt handbok på svenska.

Så länge kan du kika på den engelska manualen (nedladdningslänk längre ner på den sidan, under "Guides and Manuals"). Och eventuellt skriva ut den på papper. Bättre än inget alls.

Det verkar vara en extremt prispressad produkt. Därför levereras Manualen endast med på CD-skiva som en PDF.

Varför inte ta PDF:en och printa den på en skrivare i närheten.
Gör en fuling och printa den på jobbet

Canons Webplats osar ju 1993 eller nåt. Hemsk. Ologisk och väldigt svårnavigerad. ren skit.

Så ta och printa den PDF du har.

Vad kan det kosta att lämna till någon "Printbyrå" och få ut den dubbelsidigt på t ex A5? 3-400:-

Senast redigerat 2008-08-04 22:39
  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2008-08-05 15:08

införskaffade mig en G9 i juni och som Goflorp tilläger levereras den bara
med engelsk manual samt svensk pdf bruks/CD

Printa på nån stans

Dock nåt jag blev irriterad över var att jag har uppsättningen av tele samt
vidvinkel adaptern till förta generationen G1.. Och nog fan passade inte dom
fast det är samma glas ( ändrat på ringstorlek)

Annars är kameran TOPP !

1
Bevaka tråden