Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kunde inte aktivera mobilt datanätverk

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, Jag försöker gå in på safari eller appstore på min Iphone 3G men det värkar inte funka hemma hos mig, Det står , kunde inte aktivera mobilt datanätvärk: Du har ingen abonnemang för mobildata .

Jag förstår inte varför ?

• Medlem
  • Täby
  • 2008-08-08 11:24

*Ändrade rubriken*

Tänk på att sätta tydliga rubriker när du skapar en tråd, det blir mycket lättare för personer som kan hjälpa dig att hitta tråden.
/Moderator

tackar

Vad har du för abbonemang? Jag skulle rekommendera en kontakt med Telias kundservice.

jag har ingen abbonemang jag kör vanligt kontant kort. Tycker endå att man ska kunna komma åt appstore och Safari utan att man ska behöva ha ett abbonemang.

Nu funkar det, var ju bara att trycka in internet.tele2.se i APN:

Senast redigerat 2008-08-08 13:31
Ursprungligen av Lionhart:

Hej, Jag försöker gå in på safari eller appstore på min Iphone 3G men det värkar inte funka hemma hos mig, Det står , kunde inte aktivera mobilt datanätvärk: Du har ingen abonnemang för mobildata .

Jag förstår inte varför ?

Jag får samma meddelande lite då och då, har antagit att det beror på dålig täckning.

jag får samma meddelande alltid och vet inte vad det är för fel. Jag provade att registrera mitt kontantkort idag så vi får se om det gjorde vad jag skulle gjort för ett tag sedan.

1
Bevaka tråden