Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget ljud ut efter 2.0.1?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-08-11 11:34

hej!

jag har uppdaterat till 2.0.1 med pwnage och nu, en dag efter, så är det nada ljud ut! när jag har i hörlurarna så fungerar det perfekt, men så fort jag ska prata i telefon, lyssna på musik genom den inbyggda högtalaren eller whatever så hörs absolut ingenting! det märkliga är dock att ringsignalen hörs klart och tydligt, så högtalaren har ju onekligen inte gått sönder.

känt problem? vad har jag missat?

P

Har haft samma problem. Dra in och ut hörlurarna snabbt typ 5-6 gånger i följd då kommer ljudet tillbaka.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-08-11 13:58

körde en total återställning nu.
och den tuggar bara! annanasen/pwn-logon syns hela tiden och laddningsindikatorn med. men nada. har stått så här i två timmar nu. har faktiskt avbrutit och kört DFU, försökt återställa men utan resultat.

det är inte det klassiska med lite smuts i hörlursingången då? om det är problemet har du gjort mycket jobb i onödan, och hade vunnit på att söka i forumet där det finns 3 (tror jag) trådar i ämnet.

Är det någon som har någon lösning på problemet? Jag uppdaterade min telefon till 2.0.1 genom iTunes och sedan dess vill den inte spela upp på min Apple Hifi eller annan förstärkare.. Hmprf..

Ursprungligen av oliverwide:

Är det någon som har någon lösning på problemet? Jag uppdaterade min telefon till 2.0.1 genom iTunes och sedan dess vill den inte spela upp på min Apple Hifi eller annan förstärkare.. Hmprf..

Vad händer om du tar "Återställ alla inställningar" under Inställningar på iPhonen då?

Nope, det blir inte bättre...

1
Bevaka tråden