Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har hittat diverse snabbkommandolistor på nätet men hittar inget kommando för att byta fönster i Firefox. Jag börjar fundera på om det ens existerar. Eller är det något universiellt kommando som jag helt enkelt missat i Mac OS X?
Vi kan alla den, men vad lither menar är att han inte har nåt snabb kommando för att byta mellan FÖNSTER. Det är skillnad på flikar o fönster.
Men personligen fattar jag knappt varför lither vill ha detta för tabbad browsing äger ju ut fönster.
Vi kan alla den, men vad lither menar är att han inte har nåt snabb kommando för att byta mellan FÖNSTER. Det är skillnad på flikar o fönster.
Men personligen fattar jag knappt varför lither vill ha detta för tabbad browsing äger ju ut fönster.
I Firefox kan man inte mig veterligen sammanfoga alla öppna fönster (som man kan i Safari) och en hel del länkar ger en nya fönster, även om man har andra inställningar i programmet. Därför kan det vara gött att veta hur man bläddrar bland fönster.
Fredde/pandemonium: Absolut. Jag använder flikar dagligen. Men då och då dyker det upp ett nytt fönster (pop-up, SVT play, whatever) och då vill jag slippa leta efter det eller gå till Window-menyn.
edit: Där var det inte alls. Får bara det där error-ljudet. Hmm..
Vet inte om det kan vara av någon nytta, men använder följande program för att hoppa mellan alla öppna fönster och fungerar klockrent. Kanske kan hjälpa...