Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod G5: Glapp i hörlurskontakthålet.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Blivit värre och värre under ett tag nu. Det är högra luren som är drabbad, först kunde jag bara ändra positionen lite på kontakten så kom det ljud i båda, men för tillfället måste jag konstant pressa hårt åt ett håll för att höra i båda.

Har testat flera lurar också så det är själva hålet. Har försökt att öppna (bara kika runt lite vid själva komponenten) men det verkar omöjligt trots guider.

Att lämna in för reparation är ju för fan ett skämt, då kan jag lika gärna köpa en ny.

Vad ska jag göra? Någon som har haft samma problem?

JA! det hände med min första ipod förra sommaren. jag hade den försäkrad så jag lämnade in den och fick en ny efter ett tag. nu har det hänt IGEN! jag blir galen.

japp min med. någon som har tips på vad man bör göra åt det här? garantin är slut sen länge...

Samma för mig. Glappa och sprak i ena luren sedan i går på min iPod classic. Garantin gick ut för en månad sedan. Jävla skitgrej! Någon som vet av om det kan fixas i Stockholm? Alternativt om det finns en adapter till urtaget under som man kan få ut hörlurar ur?

1
Bevaka tråden