Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

stänga minimerat fönster

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag vill kunna stänga ett minimerat fönster utan att maximera det. till exempel genom att högerklicka och kunna välja stäng fönster typ eller nåt i den stilen. Går det med nåt insticksprogram eller så?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-17 17:05

Kan man inte hogerklicka/ctrl-klicka pa ett minimerat fonster for att stanga det da? Har for mig att jag har gjort det nagra ganger.

Jag tror att hacket minimize in place har den funktionen. Läs mer och ladda ner här.

/fred

En funktion som jag också saknar.
Kommer att finnas i OS X 10.3 är jag ganska säker på.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-01 18:57

Jaha! Det är därför jag kan göra det...

• Medlem
  • 2003-07-01 23:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av Rajje
Kan man inte hogerklicka/ctrl-klicka pa ett minimerat fonster for att stanga det da? Har for mig att jag har gjort det nagra ganger.

hörru din fuling... du har i en annan tråd redan talat om att du kan det iom att du har panther. Kan du inte vara lite mer subtil med dina antydningar om att du redan sitter på det vi andra suktar efter? Du visade till och med med en skärmdump!

• Medlem
  • 2003-07-02 09:37

ups, sorry. Blandade ihop dig med niklas hjälm smith sm bifogade denna bild

här.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Baron
hörru din fuling... du har i en annan tråd redan talat om att du kan det iom att du har panther. Kan du inte vara lite mer subtil med dina antydningar om att du redan sitter på det vi andra suktar efter? Du visade till och med med en skärmdump!

Har faktiskt provkört den svarta katten, och som det ser ut i nuläget är den inte mycket att sukta efter. Men när den är klar så...

Säger bara exposé. Ojojoj. En funktion som är minst lika rolig som nyttig.

• Oregistrerad
  • 2003-07-03 22:42

Enligt mina källor så går i nuläget enbart minimerade Finder-fönster att stänga på det viset i Panther, inte fönster från andra program.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-05 11:53
Citat:

Skrevs ursprungligen av Baron
ups, sorry. Blandade ihop dig med niklas hjälm smith sm bifogade denna bild

här.

Jag har också en skärmdump!

Men jag har inte Panther. Bara Minimize in place.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Rajje
Jag har också en skärmdump!

Men jag har inte Panther. Bara Minimize in place.

Nejmen va!?
Det vill jag också ha!

• Medlem
  • 2003-07-07 16:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av Laseranders
Nejmen va!?
Det vill jag också ha!

Se tredje inlägget ovan...

/majk

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-07 16:34

Tufft...jag har inte provat det än men kan säga att det är en grej jag har saknat!

1
Bevaka tråden