Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med att återställa iPod touch

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är inte speciellt kunnig och har försökt läsa mig till hur man ska göra, men vissa av er uttryck förstår jag mig inte på..

Jag sitter här med en Ipod touch och laddade idag hem den senaste versionen. 2.0
Men det funkar inte alls.. jag kan inte återställa min Itouch. När jag försöker göra det så kommer det upp en ruta efter ett tag där det står att.. ipod enheten "ipod" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (6).

efter detta så kommer det upp att : itunes har upptäckt en ipod i återhämtningsläge. Du måster återställa denna Ipod innan du kan använda den med Itunes..

Jo då så att, det vore ju bra om den ens gick att återställa.. Någon som har något tips??? När jag kopplar in den så hittar den alltså inte min "profil" eller vad man ska säga..

HJÄLP!!

testa google vad fel 6 innebär, så hittar du säkert lösningen där

Vänligen använd mer beskrivande rubriker framöver. "Hjälp!!!" säger ingenting om innehållet i tråden.

sökte på det men fick inte mycket till svar mer än att fler har haft problem med det.. försöker kolla igen på appels hemsida...

1
Bevaka tråden