Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Harmony 525, bra med mac?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar på att skaffa en multifjärr, men jag vill styra/starta/stänga program i osx Leopard också. Jag hittar ingen vettig information om hur det verkligen fungerar. Någon som har en som kan berätta hur det fungerar.

På min mac mini vill jag kunna:
Starta/stänga/navigera iTunes, vlc, Quicktime, gärna xbmc (eller Plex, som det numera heter för Leopard).

Idag använder jag programmet sofa control och apple remoten, men tycker inte att det funkar så himla bra.

• Medlem
  • International user
  • 2008-09-02 10:54

Fjärren är helt underbar och programvaran till OS X fungerar utmärkt. Du kan styra allt på macen som du kan styra med apples lilla vita fjärr, det finns program som låter dig göra det mesta med den.

Däremot är det ju ingen skillnad från macens synvinkel om du kör logitechen eller originalfjärren, så får du det inte att funka med den så får du nog inte till det annars heller.

Jaa, det var just det jag undrade. Som det är nu kan jag köra igång program med fjärren via sofa control. Blir det likadant med denna eller har den någon egen programvara man kan styra itunes med?

1
Bevaka tråden